Rena vansinnet

Religions friheten i det här landet är ett djävla hyckleridet finns ingen religions frihet. Du får gå i kyrkan rabbla dina böner läsa din urkund sjunga psalmer,men tala det Gud vill det får du inte. Vad gud får säga eller inte säga det bestämmer justitiekanslern. Det kostar dig huvudet på ett silverfat att tala guds ord. Just guds levande ord idag därför att gud har ingenting med religion att göra,gud lever i dej,är ett med dej här och nu. Det är den yttersta konsikvensen av ett Genomruttet samhälle att den som talar sanning blir bestraffad emedan den som pratar skit blir upphöjd. Så har man förvandlat gud till något löjeväckande,den sanna äkta levande relationen har man förkastat. Istället prisas urkunder ritualer och annat religiöst dravel. Äckel jag fylls med äckel när jag ser detta fruktansvärda avskräde. Några mötte gud men jag kunde inte ta dom till kyrkan,därför att jag visste vad som skulle ske. Vandrarhemmet. Simhallen. kom in tvätta dej ren i duschen,ta ett dopp i poolen,bli upphettad i bastun,ta en kallduch torka dej och åk hem. Ja du kan ju lyssna själv hur eländigt det har blivit. http://www.youtube.com/watch?v=rUyTBJtnHPc


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0